Yleinen moderaattorius - rivikäyttäjän oikeus puuttua sääntörikkomuksiin

Näin sanoo Antti Valkama. Aikaisemmin oon Willeh:lta (voin joskus ajan kanssa etsiäkin ko. viestin täältä jostain) saanut sen käsityksen, että rivikäyttäjälle oikea tapa puuttua asiattomaan kirjoitteluun on ilmoita valvojalle -napin painaminen.

Kumpi on oikeassa? Ja miten asian pitäisi olla? Saako tavallinen käyttäjä sanoa toiselle, että kirjoittelu on asiatonta?

[quote=“Anskutin, post:1, topic:791”]Näin sanoo Antti Valkama. Aikaisemmin oon Willeh:lta (voin joskus ajan kanssa etsiäkin ko. viestin täältä jostain) saanut sen käsityksen, että rivikäyttäjälle oikea tapa puuttua asiattomaan kirjoitteluun on ilmoita valvojalle -napin painaminen.

Kumpi on oikeassa? Ja miten asian pitäisi olla? Saako tavallinen käyttäjä sanoa toiselle, että kirjoittelu on asiatonta?[/quote]Ketjussa keskustelua moderoinnista on oikea paikka huomauttaa kanssankeskustelijoiden typeryyksistä ja sitä linjaa on ihan toivottavaa käyttää.

Valkovenäläinen ruletti: Kuusi henkilöä, toisilleen tuntemattomat, kokoontuvat keskustelemaan pöydän ääreen eikä kukaan tiedä kuka kuusikosta on se KGB:n ilmiantaja…

En todellakaan toivoisi tällekin foorumille samanlaista “isoveli valvoo” mentaliteettia. :kuulolla: :pilli: :kick:

Joo, minäkin olen sitä mieltä että moderaattorit eivät saa ryhtyä kyttäämään toisten keskusteluja. Heidän oikeuksiansa pitäisi rajata huomattavasti.