Wap-peukutus

Wappiin [Peukuta]!

[quote=“Fratres”]Kun nyt saataisiin se tänne core-teemaankin joskus.[/quote]Saamanne pitää.

Lisäsin kumpaankin teeman nyt tilastosivulle ominaisuuden, josta voi käydä tarkastelemassa eniten peukkuja keränneet kirjoittajat.

[quote=“Willeh, post:2, topic:413”]Saamanne pitää.

Lisäsin kumpaankin teeman nyt tilastosivulle ominaisuuden, josta voi käydä tarkastelemassa eniten peukkuja keränneet kirjoittajat.[/quote]Ei toimi. Hyvä yritys silti. Älä luovuta vielä.

Peukutuslukemat näkyvät foorumin pääsivulla, mutta Vote up ja Show voters -kuvat eivät näy ketjuissa oikein, vaan niiden paikalla näkyy vain punainen ruksi sen merkiksi että pikkuikoni ei näy kunnolla.

[quote=“Fratres”]Mulla näkyy kyllä äänet oikein ja voi äänestää, samoin keskustelun pääsivulla näkyy oikein, mutta peukkuikoni on puuttunut, tilalla vote ja voted, mutta kelpaa kyllä minulle.[/quote]Minun mielestäni nuo ovat ihan turhia. Kukaan ei peukuttele viestejäni. >:(

Sä et vaan osaa puhua uskon äidinkielellä tai hallitse pakinatyyliä!

[quote=“timo k, post:6, topic:413”]Sä et vaan osaa puhua uskon äidinkielellä tai hallitse pakinatyyliä![/quote]Mutta vastahan heitin tonne sellaista proustia että! :roll:

Nyt vasta huomaan, että viestieni saama peukkujen määrä on kokonaan omalla sataluvullaan. :aurinko:

[quote=“timo k, post:4, topic:413”]Peukutuslukemat näkyvät foorumin pääsivulla, mutta Vote up ja Show voters -kuvat eivät näy ketjuissa oikein, vaan niiden paikalla näkyy vain punainen ruksi sen merkiksi että pikkuikoni ei näy kunnolla.[/quote]Nyt pitäisi näkyä ikonit.

Näkyy. :peukku:

[quote=“Pseudo-Genesis, post:1, topic:413”]Wappiin [Peukuta]![/quote]Hmm… menee liian hankalaksi ja toimisi vain javascriptia tukevissa kännyköissä.

Vielä yksi ikoni ilmeisesti näkyy punaisena ruksina. Se on Usko ja elämä - Informaatiokeskus -laatikon vasemmassa yläreunassa foorumin pääsivulla (viikon parhaat). Siinä näkyy ruksi ja kirjaimet MOTW mutta ei ikonia.

Tämä vika muuten on vielä korjaamatta. Punainen ruksi näkyy tuossa kohdassa edelleen. Pikku vika, eikä sinänsä häiritse, mutta mainitsenpa kuitenkin.

Tämä vika muuten on vielä korjaamatta. Punainen ruksi näkyy tuossa kohdassa edelleen. Pikku vika, eikä sinänsä häiritse, mutta mainitsenpa kuitenkin.[/quote]

Tämä vika näkyy minulla edelleen. Sama juttu etusivun kanssa, sielläkin on mainitussa kohdassa punainen ruksi.

[quote=“timo k, post:14, topic:413”]Tämä vika näkyy minulla edelleen. Sama juttu etusivun kanssa, sielläkin on mainitussa kohdassa punainen ruksi.[/quote]Vieläkö?

Nyt korjaantui. Ensimmäistä kertaa näen, että mitä siinä kohtaa sivua on. :peukku:

Minä en ole tuohon peukutukseen kiinnittänyt mitään huomiota ennenkuin tänään vasta katsoin omia lukemiani ja huomasin että olen paljon suositumpi kuin esim. Walther ja Yocha, asiaa! Minusta siis järkevin tapa vertailla on peukutusten määrä viestejä kohti. Kaikkein suosituin - ei kai ole mitään itsepeukutusta?? - taitaa kuitenkin olla Bene, jolla peukutusten määrä on häkellyttävän suuri, joka kolmas viesti on erityisesti rakastettu. Mitä tästä voidaan päätellä?

Jos tahtoo tutkimusta tehdä, kannattanee kiinnittää huomiota myös siihen, millaisilla viesteillä kukin kirjoittaja on peukkujaan saanut. Tämä voi avata yllättäviä(?) näköaloja… Hienosäädön kannalta pitäisi myös tutkia peukuttajan ja peukutetun viestin sisällön suhdetta. Sarkastistakin peukutusta näkyy ilmenevän.

Minulla taitaa olla tätä sarkastista laatua jossakin määrin! Mutta Benen prosentti on hämmästyttävä, mieshän on tosiaan pehmennyt siitä UR:n synkästä inkvisiittori-hahmosta, UR:n Loyola on nyt jäänyt kauas historiaan, silti 37% tykkäyksiä aika runsaasat viestimäärästä osoittaa kyllä poikkeuksellista rakkautta häntä kohtaan!

[quote=“Antti Valkama, post:18, topic:413”]Sarkastistakin peukutusta näkyy ilmenevän.[/quote]Sarkastista peukutusta? :shock:
Kuinka kukaan voi käyttää väärin tätä keskinäisen kehumisen kelpoa keinoa? Kyllä tuli taas yksi todiste syntiinlankeemuksen seurauksista.