Vanha kuolee, uusi syntyy

Ehdotan, että järjestämme jonkinlaisen tämän foorumin kuolettajaisjuhlat ja samalla pidämme uuden verkkosivuston yhdistyksen perustamiskokouksen. Willeh aiemmin tätä jo ehdottelikin, ja kyseli sijaintia: Turku vai Helsinki. Nyt sama äänestyksenä!

Aivan yks hailee, kunhan se on viikonloppuna ja päiväsaikaan.

Tällaiset tapahtumat ansaitsevat useampiakin juhlia. Kuolettajaiset Willehin luona Turussa ja uuden yhdistyksen perustaminen Silvanuksen isännöimänä Helsingissä!

Ehdotan tapahtuman nimeksi foorumipeijaisia.

Ei tuonne periferiaan jaksa lähteä (tällainen virtuaalifoorumisti varsinkaan), mutta silti voisi kysyä että kannattaako sitä nyt erikseen juhlia vanhan tappoa ja uuden synnytystä…
Toki, jos kokoontuminen on mielestänne huisin ja eri kivaa, niin sittenhän sitä saapi keksiä syitä niin usein kuin huvittaa. :))

-Vai oliko ajatus sellainen, että Willeh tekee kanssanne surutyön, ja jättää laivan Silvanuksen tarttuessa ruoriin?

Mutta slower, Helsinkihän ei ollut ainoa vaihtoehto?

Jumalan selän takana kumpikin.

Täällä meillä voisi kyllä tehdä lyhyen kävelylenkin koko porukalla ja kohteina olisivat esim. Lutherin kirkko, Katolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Vapaakirkko ja Taulumäen kirkko. Pienellä alueella kaikki.
Lopuksi vaikka Kissanviiksiin syömään.

[quote=“slower, post:8, topic:2280”]Täällä meillä voisi kyllä tehdä lyhyen kävelylenkin koko porukalla ja kohteina olisivat esim. Lutherin kirkko, Katolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Vapaakirkko ja Taulumäen kirkko. Pienellä alueella kaikki.
Lopuksi vaikka Kissanviiksiin syömään.[/quote]

Nuo kaikki kirkot löytyisi kohtuumatkan päässä toisistaan myös Turussa tuota Taulumäkeä lukuunottamatta, sen voisi korvata Tuomiokirkolla. Lopuksi syömään ihan mihin tahansa, koska Turustahan ruokapaikkoja löytyy.

(Toisessa ketjussa koin patrioottisuuteni kyseenalaistetuksi, niin nyt pitää paikata tällaisella varsinaissuomalaisella öyhötyksellä.)

[quote=“Stieleiche, post:9, topic:2280”][quote=“slower, post:8, topic:2280”]Täällä meillä voisi kyllä tehdä lyhyen kävelylenkin koko porukalla ja kohteina olisivat esim. Lutherin kirkko, Katolinen kirkko, Ortodoksinen kirkko, Vapaakirkko ja Taulumäen kirkko. Pienellä alueella kaikki.
Lopuksi vaikka Kissanviiksiin syömään.[/quote]

Nuo kaikki kirkot löytyisi kohtuumatkan päässä toisistaan myös Turussa tuota Taulumäkeä lukuunottamatta, sen voisi korvata Tuomiokirkolla. Lopuksi syömään ihan mihin tahansa, koska Turustahan ruokapaikkoja löytyy.

(Toisessa ketjussa koin patrioottisuuteni kyseenalaistetuksi, niin nyt pitää paikata tällaisella varsinaissuomalaisella öyhötyksellä.)[/quote]
Ai onko ne sielläkin lähekkäin? Tuskin ihan näin pienessä mittakaavassa.
Mutta okei, olkaa siellä missä olette. Minä pysyn näppäimistöön kiinnitettynä kuvitteellisena jäsenenä. :cool:

Jyväskylähän on nykyään Onnibussin liikenteen solmukohta, joten tänne kaikki pääsevät edullisesti ja helposti!

Kaksi juhlaa kuulostaa myös ihan kivalta.

Voitaisiinko molemmat järjestää Helsingissä että olisi helpompi osallistua?

Jokainen voi järjestää omat juhlat kotonaan.

Minulle käy Helsinki aivan hyvin, kunhan juhlahuoneisto löytyy. Olisikohan Silvanus teillä tilaa kokoontua? Voisin toki tulla itse valmistelemaan. Olen niin tympääntynyt ravintolahintoihin, että mieluusti järjestäisin tarjoilun itse. Onkohan Helsingissä paljon tuollaisia tiloja, joissa voisi itse järjestää? Ravintolan kabinettikin käy, jos ei muuta keksitä.

Helsinki on niin nähty.

Anteeksi vielä tuo ketjun hämmentämiseni.
Äänestyksen aloittajaa kunnioittaakseni: En järkkää enkä toivo mitää Jkl-kokousta. Valitkaa Hesa tai Turku, ja pitäkää hyvät miitingit!

Minulle Hesa on kätevämpi, mutta ei silti kotikenttä. Joten Turkukin ok. Siksi jätän äänestämättä. Jos tarvitaan niin osallistun kyllä kykyjeni ja sijaintini salliman mukaan myös järjestelyihin. (Hämeenlinnasta tarjoaisin toki maksuttoman juhlapaikan ja kysyisin myös parin korttelin päästä kirkosta kellotornin pikkukappelia hartauskäyttöön…)

[size=6pt]MUOKS: Jos yrittäisin vihjailla jotakin niin lisäisin vielä että useammalle vieraalla järjestyisi vaikeuksitta jopa yösija. Mutta en yritä joten en lisää.[/size]

Hämeenlinna on minusta hyvä ehdotus. Se on keskellä asuttua Suomea, ja sinne on kaikkialta lyhyt matka, mutta minulle käy niin Turku kuin Helsinkikin.

Toisin sanoen:

a) ajattelet, että se, mikä sopii sinulle, on parasta muillekin;
b) olet kateellinen kun et uskalla mukaan ja toivot siksi etteivät muutkaan voi toisiansa tavata;
c) ajattelet, että koska et ole mukana niin tapaamisesta ei kuitenkaan olisi kenellekään iloa;
d) hä, mitä, minäkö!?