Uuden verkkosivuston nimi

Nyt puuhailtavan uuden verkkosivuston nimi olisi mikä? (Mitenkähän tähän tehtiin nyt se kysely… Ah jesh, keksin.)

En vieläkään ymmärrä, miksi tämä hyvä nimi ja domain pitäisi muuttaa?

Ei pidä. Se on yksi vaihtoehdoista.

Itse olen sitä mieltä, että me voisimme palata Uskojarukous-nimen alle, ja vieläpä niin, että loppupääte olisi .fi.

Miksi uskojaelämä.net on kahteen kertaan? :))

Korjasin; sen toisen piti olla .fi.

Uskojarukous.net-nimen käyttöön ei voitane palata; se näyttäisi olevan jonkun muun hallussa jo.

Äänestin uskojaelämä.fi:n puolesta, lähinnä siksi että kun on oltu Usko ja elämä hyvän aikaa eikä koko perusideaa ole tarkoitus muuttaa niin tuttu nimi on hyvä. Ja net -> fi koska olen isänmaallinen. Mutta esivaltaa kunnioittavana miehenä totta kai tyydyn tulevan foorumiesivallan päätökseen.

[quote=“Antti Valkama, post:8, topic:2279”]Äänestin uskojaelämä.fi:n puolesta, lähinnä siksi että kun on oltu Usko ja elämä hyvän aikaa eikä koko perusideaa ole tarkoitus muuttaa niin tuttu nimi on hyvä. Ja net -> fi koska olen isänmaallinen. Mutta esivaltaa kunnioittavana miehenä totta kai tyydyn tulevan foorumiesivallan päätökseen.[/quote]Mistä tällainen rukousta vihaava asenne nousee?

Niin, sinä varmaan olisit vapaaehtoisesti ilmiantanut naapurisi punaiselle Valpolle.

Alkuperäisen nimen puolesta:

Uskojarukous.fi näyttää saaneen kannatusta 5 ääntä. Mennään sillä, kun kerran omakin preferenssi on sen mukainen.