Kirjautuminen ilman salasanaa

Kirjauduin tänään sisään toisen palvelun salasanalla ja kas! meni sisään kuin heittämällä. Koetin vielä summanmutikassa näppäillä jotakin toista salasanaa kirjauduttuani ulos tunnuksillani ja taas, ovet ryskyivät sisään nimimerkkini kanssa. Olenkohan laittanut päälle jonkun ei-tarvitse-oikeaa-salasanaa asetuksen tai jotain muuta?

Tästä tuli ketju, jossa kommunikoin itseni kanssa. Kirjauduin ulos ja salasana systeemi toimi taas asiallisesti. Hämmentävää. Olkoon ylläpidolle kuitenkin tiedoksi, että tällaista häikkää sivuston kanssa on ollut.

Siinä on semmoinen juttu, että jos et kirjaudu pihalle täältä, niin vaikka selaimen sulkee ei tarvitse kirjautua uudestaan takaisin. Ja nyt vain on sellainen bugi, että kun tulet etusivulle, se vain näyttää siltä, ettet ole kirjautunut, vaikka todellisuudessa olet. Siksi siihen voi kai lyödä mitä tahansa ja saa sellaisen vaikutelman, että mikä tahansa salasana kelpaisi. Jos olen väärässä, niin joku varmastikin korjaa minua.

Vaikuttaa hyvältä selitykseltä.

Miksi minun pitää kirjautua aina kahdesti?
Tämä ei ikinä hyväksy salasanaani ensimmäisellä kerralla.

[quote=“Aša, post:5, topic:1040”]Miksi minun pitää kirjautua aina kahdesti?
Tämä ei ikinä hyväksy salasanaani ensimmäisellä kerralla.[/quote]

Silloin, kun ohjelma ei hyväksy minun salasanaani ensimmäisellä kerralla, huomaan, että NumLock ei ole ollut päällä ensimmäisellä kerralla. Toisin sanoen salasana on ollut väärä ensimmäisellä kerralla.

Eiks toi ollu joku normibugi? Se siis kirjautuu sisään, mutta ei näytä sitä oikein aluksi. Emt.